fredag den 17. februar 2012

Timeline til virksomheder & en app fra Mashable

Sidste uge snakkede jeg for Timeline som privat person. Denne uge gælder det Timeline for virksomheder. What's in for me, tænker du måske? Svaret er: visualitet...
Uden at bruge for meget spalteplads denne gang vil jeg blot linke over til Mashable og tage dig med på en virtuel rundtur blandt virksomheder, som har ladet sig teste for Timeline. Det visuelle er i højsæde, og det er ikke mindre end lækkert at se på.
Som jeg understregede i sidste uge, så er det selvfølgelig helt op til dig, om du er til Timeline eller ej, men jeg håber virkelig, at du både som privat person og som admin for din page på Facebook vil prøve Timeline af og kaste dig ud i denne nye form for henvendelse til brugerne. 
Det er ikke, fordi jeg kun er fortaler for Zuckerbergs initiativer, men jeg kan simpelthen ikke se ulemperne ved Timeline - hverken som privat person eller som admin.
Jeg kan lige på falderebet også anbefale dig at tjekke Mashables nye app ud. Få et overblik over nyhedsstrømmen og hvad der i det hele sker på de sociale platforme.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar